Johan Lennvall, Villaägarna
Marcus Lindström, chef Medlemsförmåner, Villaägarna

Samla poäng att shoppa för i nytt bonusprogram

Villaägarna har tagit fram ett bonusprogram – Villaägarna Bonus. Du som medlem kan nu samla poäng när du handlar från över 200 nätbutiker och partners. Varje köp ger dig bonuspoäng som du kan lösa in mot kommande års medlemskap eller mot andra produkter eller tjänster.

- Det är glädjande att vi nu sjösatt ett mycket förmånligt bonusprogram för våra medlemmar. Villaägarna Bonus stämmer väl överens med vår ambition att förenkla vardagen för landets husägare. Vi har också sett en ökad efterfrågan hos våra medlemmar på ett bredare utbud av erbjudanden. Bonusprogrammet är med andra ord ett viktigt tillskott bland våra medlemsförmåner, säger Marcus Lindström, chef för medlemsförmåner på Villaägarna.

Registrera ditt betalkort

För att kunna komma i gång med Villaägarna Bonus måste du registrera ditt betalkort. Betalkortet är det som ”håller koll” på inköp och bonuspoäng.

I Villaägarna Bonus finns information om anslutna företag och antalet poäng som medlemmarna samlar per spenderad krona. Hos vissa av förbundets partnerföretag ges både medlemsrabatt och poäng.

Håll utkik efter blå bonussymbol

- Vi har tagit fram en blå bonussymbol så att du enkelt ska kunna se hos vilka av våra partners som du får både rabatt och bonus. Några exempel är Beijer Byggmaterial, KungSängen och Lloyds Apotek, säger Johan Lennvall, partneransvarig KAM och projektledare på Villaägarna.

bonus_symbol.jpg

I bonusprogrammet finns även en poängshop där du kan lösa in dina poäng mot nästa års medlemskap i Villaägarna eller mot andra produkter och tjänster.

Läs mer om Villaägarna Bonus

Funderar du över något?

Som medlem i Villaägarna får du bland annat fri tillgång till Sveriges mest kompletta expertrådgivning.

Funderar du över något?