Välkommen på årsmöte

Efter en tid av stiltje valdes vid ett försenat årsmöte 2023 en ny styrelse för Villaägarna i Karlstad.
Styrelsen är nu fullt engagerad och kallar till årsmöte avseende avslutet av verksamhetsåret 2023 men mer så för att etablera en effektiv och fokuserad strategi för 2024

Dag & Tid: tisdagen den 19 mars klockan 19.00
Plats: N:a Kyrkogatan 4 (mellan Domkyrkan och Gamla Badhuset)

Årsmöteshandlingar kommer att finnas tillgängliga efter 4:e mars och/eller kan beställas i ett digitalt format via ovan temporära kontaktdetaljer.

En ny styrelse och funktionärer för verksamhetsåret 2024 ska väljas, några kandidater finns, men det behövs flera så känner du dig engagerad att med- och påverka föreningens utveckling så meddela oss separat.

Efter de sedvanliga och inledande mötespunkterna lägger vi fram förslag på olika medlemsaktiviteter under det kommande året, men vi är då också mer intresserade av att lyssna på dina förslag.
Detsamma gäller även dina förslag på inriktning av lokalföreningens framtida verksamhet inom Karlstad. Vad vill du att föreningen ska fokusera på lång- eller kortsiktig? Vi vore tacksamma för ovan förslag även om du inte personligen kan närvara på årsmötet. Hör av dig.

För en aktualiserad och frekvent kommunikation samt av ekonomiska skäl är vi angelägna att nyttja en digital distribution av våra framtida utskick. För att säkerställa detta, rekommenderar vi att du nyttjar möjligheten att logga in på ”Mina sidor” för att där komplettera med nya uppgifter eller korrigera om så behövs.
Där kan du under ”mina nyhetsbrev” också välja om du vill ha förmånsbrev och medlemsinformation eller bara det senare. Du kan så klart kontakta oss direkt så hjälper vi till.

Vidare, i linje med god kommunikation, är vi i stort behov att uppdatera och underhålla vår egen lokala hemsida -via Villaägarnas webbsidan. Vi söker därför någon som har ett intresse därav utan att därför behöva vara del av styrelsefunktionerna. Hör gärna av dig separat eller ge oss tips.

Med en förhoppning att se dig på vårt årsmöte önskar vi dig välkommen, men framför allt, att höra från dig för att vi har ska kunna maximera medlemsnyttan av vår förening.

Vänligen
//Styrelsen

Såhär anmäler du dig

Anmälan senast 11 mars till: Telefon/SMS; 0727 45 40 35, e-post; kjell.landin@me.com

En lättare förtäring kommer att finnas tillgänglig, varför föranmälan.