Vi har nu åter öppnat för utlåning av den utrustning som förut var placerad i boden. Utrustningen finns tillfälligt placerad hos flera styrelsemedlemmar. När du bokar finns information om var den är placerad och kontaktuppgifter till styrelsemedlemmen.
Observera att det är mycket viktigt att du kontaktar styrelsemedlemmen innan hämtning, så att den personen är hemma - speciellt nu under semestertider.
Utlåning av släpkärran påverkas inte av denna tillfälliga lösning. Vi forsätter även att leta efter ny placering av uthyrningsboden.
Frågor? Kontakta vibyvilla@gmail.com
Trevlig midsommar!