Gul Villa i grönskande område
Mamma och pappa sitter i trappa utanför röd stuga med två små barn
Familj i trädgården sitter i trädgårds medan dotter medan dotter sitter på pappas axlar
Familj i trädgården sitter i trädgårds medan dotter medan dotter sitter på pappas axlar

Villaägarna är bäst på att stötta och hjälpa dig som medlem

I Evimetrix varumärkesundersökning Swedish Brand Award tar Villaägarna tillbaka titeln som Sveriges starkaste varumärke bland intresseorganisationerna. Enligt undersökningen är Villaägarna bäst på att hjälpa och stötta sina medlemmar - den viktigaste aspekten för att bygga och förvalta sitt varumärke.

- Att du som medlem känner att du får det stöd du behöver för att förverkliga dina husdrömmar är det vi jobbar för varje dag. Det gör vi genom kvalificerad expertrådgivning, förmånliga medlemserbjudanden, digitala tjänster i framkant och ett aktivt opinionsbildande arbete, säger Kenneth Kanckos, förbundsdirektör på Villaägarnas Riksförbund.

Många framgångar som stärker medlemsnyttan    

Kenneth Kanckos nämner flera samhällspolitiska framgångar för förbundet på senaste tiden till nytta för dig som medlem.   

Vår gedigna och målinriktade opinionsbildning har resulterat i att flera politiska partier tagit ställning mot återinförd fastighetsskatt.

- Vi har också bidragit till att extra medel nu skjuts till i vårbudgeten till dig som kommit i kläm när solcellsreglerna ändrades, att tvångsanslutning till kommunalt VA tas bort, och att det inte blir någon begränsning i möjligheten att friköpa din tomträtt, säger Kenneth Kanckos.

Under det senaste året har Villaägarna även lanserat ett bolåneerbjudande tillsammans med Landshypotek Bank, ett bonusprogram med förmånliga erbjudanden från utvalda företag och partners, och vidareutvecklat den digitala tjänsten Min Villa som ger handfasta råd och tips på hur du underhåller ditt hus.

Om varumärkesundersökningen

Varumärkesstyrkan utgör grunden för utmärkelsen Swedish Brand Award och bygger på måtten Nöjd Kund Index (NKI) och kännedom. Resultatet tar hänsyn till både hur omtyckt och hur välkänt ett varumärke är. I varumärkesundersökningen fick 1 212 individer uttala sig om 13 intresseorganisationer: Villaägarna, PRO, LO, Skattebetalarna, SKPF Pensionärerna, Aktiespararna, Almega, Hyresgästföreningen, Riksförbundet M Sverige, SACO, Svensk Handel, Svenskt Näringsliv och TCO.

Funderar du över något?

Som medlem i Villaägarna får du bland annat fri tillgång till Sveriges mest kompletta expertrådgivning.

Funderar du över något?

Som medlem i Villaägarna får du bland annat fri tillgång till Sveriges mest kompletta expertrådgivning.