Använd dina medlemsförmåner - spara in medlemsavgiften under 2018

2018-01-18

Har tipsen för en bättre ekonomi haglat över dig nu i januari, årets fattigaste månad? Är kanske ett av nyårslöftena att se över din ekonomi, och inte hamna i för mycket månad kvar i slutet av pengarna? Även under 2018 kommer du upptäcka nya spännande medlemsförmåner.

Se över dina försäkringar och banklån

Som medlem kan du teckna förmånliga medlemsförsäkringar – och inte bara ditt hus och bil – utan du kan försäkra det mesta hos oss. Visste du att vår barnförsäkring har fått bäst i test? När du ser över dina lån, kolla vad du kan få för ränta om du samlar dina krediter i ett medlemslån från VillaBanken. Jämför gärna våra försäkringar och medlemslån med de du har idag.

Såg du de nya förmånerna från 2017?

Medlemsförmånerna blev fler även under 2017 - för att nämna några så fick du billigare telefoni med 3 och Hallon, billigare drivmedel från Preem, billigare bilar och reparation: Peugeot och Euromaster verkstäder. Ut och resa? Du fick billigare semestrar med både Apollo  och Branäs Fritidscenter.  Och det här var bara några av 2017 års nya förmåner.

Nya medlemförmåner på ingång

2018 har bara börjat - men här kommer våra nya medlemsrabatter. Vill du ut och resa eller göra om hemma – inne eller ute? Nu får du även medlemserbjudanden från Birka Cruises, Granngården, och Trademax. Och listan med medlemsförmåner fortsätter växa - så förvänta dig mer under året.

Spara in medlemsavgiften - kolla alltid före du handlar

När du ska handla, tänk alltid på att titta efter bland medlemsrabatterna, du kan snabbt spara in din medlemsavgift, ofta flera gånger om. I snitt sparar våra medlemmar 900 kr per år.